Noteikumi

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi Nr. 255 punkts 2.4).

*Pasūtot preci www.fricis.lv mājas lapā, pircējs vienlaikus apstiprina, ka iepazinies ar noteikumiem.


Distances līgums 

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA "FRIČI"  Reģ. nr.: 42103083704 no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu un apmaksu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Piegādes un samaksas kārtība

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu.

Pēc produktu izvēles un to apstiprināšanas Pircējs korekti aizpilda rēķina formu. Atzīmējot lodziņu "Apliecinu, ka esmu iepazinies ar noteikumiem" Jūs apliecināt, ka esat izlasījis un piekrītat šeit rakstītajiem noteikumiem.

 Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pircējam jāveic maksājums uz rēķinā norādīto bankas kontu ne vēlāk kā divas dienas pēc rēķina saņemšanas, pretējā gadījumā pirkums tiks anulēts.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi ar pircēja izvēlēto piegādes veidu, 1- 14 dienu (neskaitot nedēļas nogali, svētku dienas un atvaļinājumu)  laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci.

Piegādes laiks tiek saskaņots ar Pircēju. Tas atkarīgs no izvēlētā piegādes kanāla. 

Iespējamie piegādes kanāli:  

Pārdevējs apņemas nodot pasūtījumu piegādes kanālam ne vēlāk kā 2 dienas pēc preces izgatavošanas. Precei vajadzētu sasniegt Pircēju 2-5 darba dienu laikā. Pārdevējs nenes atbildību par preču piegādes aizkavēšanos kad tā ir nodota trešās personas pārvaldījumā (kurjeru, pasta darbinieku, u.c piegādātāji)

Pircējs ir personīgi atbildīgs par sniegto datu korektumu , ja nepieciešams veikt labojumu lūdzu sūtīt informāciju uz e-pasta adresi: fricis@info.lv vai rakstīt ziņu uz telefona numuru: 26407473, vai aizpildiet kontaktu formu.

Ja nesaņemat rēķinu uz norādīto e-pasta adresi tuvāko divu stundu laikā pēc tā iesniegšanas, lūdzu pārliecinieties vai norādītā e-pasta adrese ir korekta. Ja tā nav ievadīta korekti, veiciet pasūtījumu no jauna.


Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli uz e-pastu info@fricis.lv tajā norādot pirkuma rēķina numuru, maksātāja vārdu un uzvārdu, kā arī atteikuma pamatojumu. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pēc preces atgriešanas un pārliecināšanās par tās atbilstību atgriešanai Pārdevējs Pircējam atgriež pilnu preces summu.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Preču maiņa

Iegādāto preci var apmainīt pret identisku, ja precei ir saglabātas oriģinālās etiķetes un iepakojums. Preces apmaiņa var tikt veikta klātienē pēc abpusējas vienošanās par maiņas punktu vai izmantojot kādu no starpnieku pakalpojumiem.


Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
  • Pasūtītai precei ir bojāta vai noņemta papīra etiķete

Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Pirkumu grozs