Preču piegāde un atgriešana
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu.
Pēc produktu izvēles un to apstiprināšanas Pircējs korekti aizpilda rēķina formu. Atzīmējot lodziņu "Apliecinu, ka esmu iepazinies ar noteikumiem" Jūs apliecināt, ka esat izlasījis un piekrītat šeit rakstītajiem noteikumiem.
Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pircējam jāveic maksājums uz rēķinā norādīto bankas kontu ne vēlāk kā divas dienas pēc rēķina saņemšanas, pretējā gadījumā pirkums tiks anulēts.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi ar pircēja izvēlēto piegādes veidu, 1- 14 dienu (neskaitot nedēļas nogali, svētku dienas un atvaļinājumu) laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci.Piegādes laiks tiek saskaņots ar Pircēju. Tas atkarīgs no izvēlētās piegādes.
Piegādes veids
Piegāde tiek nodrošināta ar Omniva starpniecību - produktus varat saņemt Omniva pakomātos vai ar Omniva kurjeru.
- Omniva Latvija €3.50
- Omniva kurjers, Latvija €9
- Omniva Eesti , Lietuva €9
- Omniva Kurjers Eesti , Lietuva €9
- Bezmaksas sanemšana FRICIS medus dāvanu darbnīcā, Mārupē €0
Piegādes laiks
Pārdevējs apņemas nodot pasūtījumu piegādei Omniva ne vēlāk kā 2 dienas, kas pasūtījuma nokomplektēts. Precei vajadzētu sasniegt Pircēju 2-5 darba dienu laikā. Pārdevējs nenes atbildību par preču piegādes aizkavēšanos, kad tā ir nodota trešās personas pārvaldījumā (kurjeru, pasta darbinieku, u.c piegādātāji)
Pircējs ir personīgi atbildīgs par sniegto datu korektumu , ja nepieciešams veikt labojumu lūdzu sūtīt informāciju uz e-pasta adresi:[email protected] vai rakstīt ziņu uz telefona numuru: 26407473, vai aizpildiet kontaktu formu.Ja nesaņemat rēķinu uz norādīto e-pasta adresi tuvāko divu stundu laikā pēc tā iesniegšanas, lūdzu pārliecinieties vai norādītā e-pasta adrese ir korekta. Ja tā nav ievadīta korekti, veiciet pasūtījumu no jauna.
Lūdzam ņemt vērā:
- Noteikti pārbaudiet, vai esat norādījuši pareizu tālruņa numuru un e-pastu;
- Kad Jūsu pasūtījums tiks nokomplektēts, ievietots pakomātā vai atdots kurjeram, Jūs saņemsiet informāciju uz savu e-pastu;
- Pirms piegādes veikšanas ar Jums sazināsies kurjers;
- Kurjera piegādes tiek veiktas darba dienās, laikā no 9:00 līdz 18:00. Lūdzu, norādiet tādu saņemšanas adresi, kurā varēsiet atrasties un saņemt pasūtījumu darba dienas laikā;
- Lai kurjers varētu varētu veikt piegādi solītajā laikā, adresei jābūt iespējami detalizētai. Jānorāda visa vajadzīgā papildinformācija, piemēram, durvju kods. Ja adrese ir nepareiza vai neprecīza, piegādes laiks var tikt pagarināts;
Preču atgriešana un atteikuma tiesības
Jums ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, atsūtot tās pa pastu uz zemāk norādīto adresi. Precēm jābūt nelietotām un nesabojātām, un sūtījumam jāpievieno izdrukāts pasūtījuma apstiprinājums. Atpakaļsūtīšanas izmaksas ar Omniva sedz klients.
FRICIS medus veikals atmaksās saņemto naudu maksātāja kontā 3 darba dienu laikā no dienas, kad būs saņemtas atgrieztās preces, taču dažos gadījumos naudas atmaksa var aizņemt līdz 14 dienām.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
- prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
- Pasūtītai precei ir bojāta vai noņemta etiķete
Lūdzu, nosūtiet atgrieztās preces kopā ar pasūtījuma apstiprinājumu uz:
SIA Friči , Omnivas pakomāts, Mārupe, Rožu ielas 2 pakomāts, tel.nr.26407473
Bojātu produktu atgriešana
Ja esat saņēmis bojātu produktu, lūdzu, raksti mums uz e-pastu: [email protected] un mēs sazināsimies ar Tevi, lai vienotos par risinājumu.
Dāvanu sadaļa un korporatīvās dāvanas
Pasūtījumiem virs 100 vienībām piegādes datums tiek noteikts individuāli. Lūdzu, sazinieties ar mums caur e-pastu [email protected], lai veiktu pasūtījumu.Pasūtījumiem virs 100 vienībām piešķiram individuālu atlaidi, pēc vienošanās.
Pasūtot dāvanas un veicot priekšapmaksu līdz 1.novembrim saņemiet 5% atlaidi!
Klientu servis
Ja Jums ir jautājumi par savu pasūtījumu, lūdzam sazināties ar mūsu klientu servisu, zvanot +371 26407473 vai rakstot uz [email protected]